LOYIHALARIMIZ

UzTEAning asosiy maqsadi - tizimli treninglar natijasida ta'lim tizimiga kommunikativ o'qitish, chet tillarini, ayniqsa ingliz tilini o'qitish va baholashning ilg'or usullarini joriy etish orqali chet tillarini o'rganish sifatini oshirish. Shu maqsadda Assotsiatsiya yil davomida quyidagi tadbirlarni faol o'tkazadi:
-haftada bir marta mashg'ulotlar;
-xalqaro ekspertlar ishtirokida muntazam treninglar o'tkazish;
-yosh liderlarni haftalik o'qitish (YLDP loyihasi doirasida);
-yiliga ikki marta xalqaro konferentsiya;
-har yili ingliz tilida yosh etakchilarning xalqaro sammiti. Oxirgi sammitda turli xorijiy davlatlardan 68 ga yaqin vakil qatnashdi.

1. Yoshlar ijod saroyi.

Tadbirning maqsadi - ishtirokchilarni O'zbekiston Respublikasi va xorijiy mamlakatlardagi ta'limning zamonaviy usullari bilan tanishtirish va ular o'rtasida tajriba almashish, shuningdek, yoshlar va keng aholiga o'z mutaxassisliklari bo'yicha ta'lim muassasalarini tanlashda yordam berish.

Konferensiya doirasida yoshlarning intellektual salohiyatini oshirish bo'yicha uyushma tomonidan o'tkaziladigan tadbirlarni qo'llab -quvvatlash maqsadida xususiy ta'lim muassasalarining ingliz tilidagi ta'lim xizmatlari yarmarkalari rejalashtirilgan. Tayyorgarlik jarayonida Evropa, Evro-Osiyo ta'lim muassasalari vakillaridan, shu jumladan IELTS, CEFR, TOEFL, TOEIC, SAT, Cambridge Englsh Exams va boshqa mahalliy xususiy maktablar va bolalar bog'chalari vakillaridan takliflar qabul qilindi. tadbir, hamkorlikni kengaytirish, tajriba almashish va O'zbekistondagi ingliz tili sohasidagi ta'lim muassasalari o'rtasida teng huquqli sheriklikni rivojlantirish.

Shu munosabat bilan, O'zbekiston ingliz tili o'qituvchilari assotsiatsiyasi menejerlar, xodimlar, metodistlar, o'qituvchilar, imtihon beruvchilarni ushbu tadbirda faol ishtirok etishlari to'g'risida xabardor qilishda, shaxsiy kasbiy mahoratini oshirish va yuqorida aytib o'tilganlar to'g'risida xabardor qilishda sizdan yordam so'raydi.

2. O'qituvchilarni rivojlantirish loyihasi.

“O‘qituvchini rivojlantirish” loyihasi (O‘qituvchilarning pedagogik kompetensiyalarini uzluksiz takomillashtirish) – ideal o‘qituvchi, xalqaro imtihonchi, talabalar, talabalar va imtihon materiallarini xalqaro talablarga muvofiq yaratishga qaratilgan. Bu loyiha oddiy o'qituvchiga xalqaro darajadagi milliy ekspert bo'lishga imkon beradi, chunki unda 16 modul va to'rtta malaka tizimi mavjud. Har bir modul yakunida ishtirokchiga assotsiatsiya loyihalari doirasida o‘z faoliyatini davom ettirish imkonini beruvchi ma’lum darajadagi yutuq sertifikati beriladi. Hozirgi kunda loyihada 3000 ta o'qituvchi ishtirok etmoqda, ulardan 120 tasi birinchi darajali to'rtinchi modelga etib kelgan. Birinchi darajadan o'tgan o'qituvchilar o'qitish, o'qitish va baholashning sifat kafolati, ular ishlayotgan tegishli darajadagi Davlat universiteti talablariga muvofiq til bilish darajasi kafolatini berishi mumkin.

Uzluksiz ta'lim tizimida baholashning ob'ektiv tizimini tashkil etish uchun yuqorida ko'rsatilgan loyihalarni o'rganish, o'zgartirish va qonun hujjatlariga tegishli o'zgartirishlar kiritish uchun birlashtirish uchun deputatlar va senatorlardan iborat ishchi guruhini tuzish taklif etilmoqda.

Kutilayotgan natija: xalqaro talablarning barcha parametrlariga javob beradigan, o'zbek modeliga muvofiq biznes, fan, texnika, texnologiyaning barcha sohalarida mamlakatning kadrlar salohiyatining o'sishi.

3.Yosh etakchilarni rivojlantirish loyihasi.

“Yosh liderlarni rivojlantirish” (Doimiy takomillashtirish liderlik) yoshlar loyihasida respublikaning barcha hududlaridan 5 mingdan ortiq ishtirokchilar quyidagi yo‘nalishlarda muntazam qatnashadilar:
• Eng yaxshi o'quvchi.
• Eng yaxshi ma'ruzachi.
• Eng yaxshi insho.
• Intellektual yozgi lager.
• etakchi rahbarlar bilan uchrashuv.
• Xorijlik, mutaxassislikka yo'naltirilgan, tadbirkorlik va fan -texnika sohasidagi eng yaxshi loyihalarni, boshqa tashabbuskorlar klublarining manfaatlarini hisobga olgan holda, yoshlar tashabbuslari yoki sherik tashkilotlari assotsiatsiyasining maqsad va vazifalariga muvofiqligiga asoslangan.

4.Kasb-hunar ta`limi tizimida dual ta`lim tizimini joriy etish bo`yicha o`quv-me`yoriy-huquqiy bazani va uslubiy yordamni yaratish.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 4-martdagi PF-6181-son qarori bilan tasdiqlangan 2021-2025-yillarda Fuqarolik jamiyatini rivojlantirish konsepsiyasining ustuvor yo‘nalishlari fuqarolik jamiyati institutlariga ko‘maklashish va ularni yanada takomillashtirishdan iborat. Ularni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash mexanizmi, davlat ijtimoiy loyihalarini amalga oshirishda fuqarolik jamiyati institutlarining ishtirokini yanada kengaytirish.

Shu munosabat bilan 2021-yil 26-martdan 30-aprelgacha 2021-yilga davlat ijtimoiy buyurtmasi bo‘yicha tanlov o‘tkazildi, unda O‘zbekiston ingliz tili o‘qituvchilari uyushmasi (keyingi o‘rinlarda Assotsiatsiya deb yuritiladi) o‘zining

Loyihani amalga oshirish jarayonida quyidagilar nazarda tutiladi:
• dual ta'limni qo'llash mumkin bo'lgan ustuvor yo'nalishlar bo'yicha 10 ta kasb bo'yicha kasbiy standartlar va malaka talablarini ishlab chiqish;
• dual ta'lim dasturlarini ishlab chiqish bo'yicha uslubiy qo'llanmani ishlab chiqish;
• dual ta’limni joriy etish bo‘yicha tanlangan 10 ta kasb bo‘yicha o‘quv rejalari, o‘quv rejalari (modullari) va malaka amaliyoti dasturlarini ishlab chiqish;
• dual ta'lim dasturi bitiruvchilari malakasini baholash tartibini ishlab chiqish (me'yoriy hujjatlar namunalari va test materiallari);
• 'Kasb-hunar ta`limi va pedagog kadrlar malakasini oshirish tizimini uslubiy ta`minlash' elektron portalini yaratish bo`yicha takliflar ishlab chiqish va texnik shartlarni ko`rib chiqish;
• kasb-hunar ta’limi tizimida faoliyat yuritayotgan 3000 dan ortiq rahbar va o‘qituvchilar uchun dual ta’limni joriy etish bo‘yicha 10 ta seminar va qisqa muddatli treninglar tashkil etishda ishtirok etish;
• loyiha doirasida yaratilgan barcha materiallarni O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi huzuridagi Pedagogik innovatsiyalar, rahbar va pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish institutining elektron axborot platformasiga joylashtirish ( bundan keyin Institut deb yuritiladi) va Uyushma;